Portfolio

Why: Jeg brænder for at skabe og udvikle digtiale produkter i fællesskab med passionerede mennesker.

How: Jeg arbejder med konceptudvikling, design thinking, user experience design, user interface, sociale medier, digital forretningsudvikling og nye forretningsmodeller. 

What: Jeg holder blandt andet foredrag, workshops, laver konsulentarbejde og skriver bøger.

Inwido Copenhagen Blinds - Koncept og UX design

Copenhagen Blinds er nytænkning inden for indvendig solafskærmning. Strømlinet dansk design kombineret med trådløs, elektronisk finesse. 

Flyt til Helsingør - Idé, koncept og UX design 

Helsingør Kommune ønskede at skabe et tilflyttersite med navnet ’Flyt til Helsingør’. Jeg var idémand, lead konceptudvikler og UX'er på projektet samt produktansvarlig.

Cubenizer - Koncept og forretningsudvikling

Cubenizer er en digital slikbutik, der altid er åben. Halvt spil, halvt webshop og en interaktiv platform, der tager IOT internet til et nyt niveau. Cubenizer udvisker grænsen mellem den digitale og den fysiske verden.

Odder Kommune - Koncept og UX design

I forbindelse med udviklingen af en ny hjemmeside til Odder kommune, har jeg stået for alt koncept- og UX-arbejde inden udviklingen i Umbraco. 

Ragnarock - Digital konceptudvikling

RAGNAROCK er Danmarks nye nationale kulturhistoriske samtidsmuseum og kulturhus i Roskilde. Jeg har stået for digital konceptudvikling af installationer på museet.

Job on the Run - Konceptudvikling og UX design

Job On the Run er Jobcenter Aarhus’ nye app til ledige og virksomheder. Med appen kan den ledige blive sin egen jobkonsulent, og virksomhederne får et effektivt redskab til rekruttering. Jeg har lavet konceptudvikling, UX og design.

Porsgrund Museum - Digital konceptudvikling

Jeg har konceptudviklet og designet alle digitale elementer og oplevelser i Porsgrund Porcelænsmuseum i Norge.

Blog og bog

Jeg skriver blogindlæg og bøger om digital koncepter, UX og sociale medier

De Nye Fans - Skab passion og loyalitet med sociale medier

Jeg har skrevet bogen "De Nye Fans - Skab passion og loyalitet med sociale medier". Bogen tager udgangspunkt i det digitale mediebillede og giver konkrete redskaber til, hvordan alle, der arbejder med at formidle musik, kan bruge sociale medier til at gøre almindelige brugere til loyale og passionerede fans.